Wat?
Een uittreksel uit de registers bevestigt dat je bent ingeschreven in het bevolkingsregister. Het attest vermeldt een aantal van jouw gegevens:
- Naam en voornaam
- Rijksregisternummer
- Datum van geboorte
- Identiteitskaart
- Nationaliteit
- Burgerlijke staat
- Adres
Voor wie?
Onze inwoners
Voorwaarden?
De volgende personen kunnen een attest over jou aanvragen:
- Jijzelf
- Jouw wettelijke vertegenwoordiger (bijvoorbeeld ouder of voogd)
- Een bijzondere gemachtigde zoals een notaris of advocaat
- Een derde (bijvoorbeeld verhuurder) als zijn aanvraag een gegronde wettelijke basis heeft
Prijs?
Gratis
Hoe?
Je kan een uittreksel uit de registers op verschillende manieren aanvragen:
- Online via het e-loket
- Meld je aan met je eID of een andere digitale sleutel, dan krijg je het attest onmiddellijk in je mailbox
- Meld je aan zonder een digitale sleutel, dan sturen we het attest per post naar je thuisadres
- Je krijgt het document onmiddellijk mee op papier
- Kan je niet persoonlijk langskomen? Geef iemand anders volmacht om het attest voor jou aan te vragen
- Je stuurt een gehandtekende brief naar ‘Gemeente Mol, bevolkingsdienst, Molenhoekstraat 2, 2400 Mol’
- We sturen het document binnen 5 werkdagen naar je thuisadres
- Adres
- 't Getouw Molenhoekstraat 2 , 2400 Mol
- Tel.
- E-mailadres
Vandaag
Gesloten
Morgen
Gesloten