Naar inhoud
Gemeente Mol

Gemeentebestuur zoekt voltijds archivaris

vrijdag 12 oktober 2018

Het gemeentebestuur zoekt een voltijds archivaris, in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur, niveau A. Stuur ten laatste op 28 oktober 2018 je kandidatuur via mail vacature@gemeentemol.be of per post aan gemeentebestuur Mol, afdeling personeel, Molenhoekstraat 2, 2400 Mol.

Als archivaris ben je verantwoordelijk voor het analoge en in de toekomst ook het digitale archief van gemeente en OCMW. Je zorgt voor het voorbereiden, implementeren, begeleiden, coördineren en evalueren van het archiefbeheer en projecten met betrekking tot het archief binnen de volledige organisatie.

Samen met een aantal gedreven medewerkers en gepassioneerde vrijwilligers zorg je voor het ontsluiten, bewaren, verwerven en toegankelijk maken van het archief.

Voorwaarden

  • In het bezit zijn van een masterdiploma, ofwel een diploma van het universitair onderwijs of een diploma van het hoger onderwijs van twee cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs, bij voorkeur in de richting geschiedenis of rechten.
  • De kandidaten moeten slagen in een selectieprocedure die bestaat uit een schriftelijke, een mondelinge en een psychotechnische proef.

Solliciteren

Stuur ons ten laatste op 28 oktober 2018 je sollicitatiebrief samen met je curriculum vitae en een kopie van het gevraagde diploma. Dit doe je op volgende manier:

  • via mail aan vacature@gemeentemol.be
    Of
  • per post (poststempel geldt als bewijs) aan gemeentebestuur Mol, afdeling personeel, Molenhoekstraat 2, 2400 Mol

Vermeld duidelijk voor welke vacature je solliciteert. Enkel volledige kandidaturen worden aanvaard.

Er wordt een wervingsreserve aangelegd.

Meer info: afdeling personeel, 014 33 09 44, vacature@gemeentemol.be