Naar inhoud
Gemeente Mol

Gebruik je een budgetmeter gas of elektriciteit? Vraag minimale levering aan!

2411 minimum levering gas elektriciteit
woensdag 30 november 2022

Verwarm je met aardgas of met elektriciteit exclusief verwarmen? Betaal je hiervoor via Prepaid, de budgetmeterfunctie van Fluvius? Heb je te weinig geld om op te laden? Blijf niet in de kou zitten, maar vraag de minimale levering aardgas of elektriciteit exclusief verwarmen aan. Contacteer hiervoor de sociale dienst via 014 33 16 00 of neem contact op met je maatschappelijk werker. Je bent ook welkom op de zitdag op woensdag 7 december tussen 9 en 12 uur en tussen 13.30 en 16 uur in het Sociaal Huis, Jakob Smitslaan 24. Heb je geen budgetmeter, maar heb je het moeilijk om financieel rond te komen? Ook dan ben je welkom bij de sociale dienst. Samen bekijken we hoe we jou kunnen helpen.

Elke inwoner met een budgetmeter gas of elektriciteit exclusief verwarmen (Prepaid – Fluvius) kan een aanvraag indienen voor de minimale levering.

Wat neem je mee naar het gesprek?

  • Je identiteitskaart
  • Je referentiegegevens bij Fluvius om je budgetmeter op te laden

Wat gebeurt er verder?

Een maatschappelijk werker van de sociale dienst dient de aanvraag in.

Aanvraag goedgekeurd?

Is jouw aanvraag goedgekeurd, dan wordt het bedrag 2 keer per maand automatisch op je budgetmeter gestort.

Zuiniger met energie, maak een afspraak voor een gratis energiescan!

Vermijd dat je verwarmings- en elektriciteitskosten te hoog oplopen. Vraag een gratis energiescan aan. Tijdens de scan krijg je energiebesparende tips, een gratis spaarpakket en informatie op maat over energiepremies bij ingrijpende energiebesparende maatregelen.

Wil je graag een afspraak maken met een energiescanner om de mogelijkheden voor energiebesparing in en rond je woning te bekijken, vul dan het aanvraagformulier in via www.gemeentemol.be > e-loket > energiescan.

Meer info: sociale dienst, 014 33 16 00, socialedienst@gemeentemol.be