Naar inhoud
Gemeente Mol

Gemeentebestuur zoekt afdelingshoofd omgeving

Dit nieuwsbericht is niet actueel.
woensdag 24 juni 2020

Het gemeentebestuur zoekt een voltijdse afdelingshoofd omgeving, niveau A, salarisschaal A1-A3 in statutair dienstverband. Solliciteer tot en met 2 augustus 2020 via het online sollicitatieformulier.

Heb je interesse in ruimtelijke ordening en stedenbouw en stuur je graag een team enthousiaste medewerkers aan?

Als afdelingshoofd geef je de afdeling Omgeving vorm en leid je deze in goede banen. Je stippelt een beleid uit voor de algemene werking van de afdeling. Samen met jouw medewerkers vorm je een team waarbij openheid centraal staat. Je zorgt dat de afdeling de vooropgestelde doelen bereikt en verzekert een kwaliteitsvolle en klantgerichte dienstverlening. Je bent de link tussen de verschillende afdelingen, departementen en het bestuur.

Tot de afdeling omgeving behoren alle dossiers rond ruimtelijke ordening en stedenbouw. Milieudossiers vallen onder de afdeling openbaar domein. 

Ons aanbod

  • Een boeiende en afwisselende functie in een dynamische overheidsorganisatie
  • Een aantrekkelijk salaris met bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen, fietsvergoeding en terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • Relevante ervaring uit de privésector kan je laten meetellen voor maximum 12 jaar anciënniteit
  • Flexibele werkuren en een filevrij te bereiken werkplaats
  • Interne en externe opleidingsmogelijkheden
  • Een aantrekkelijke verlofregeling (32 dagen op jaarbasis en 14 wettelijke feestdagen)

Voorwaarden

  • In het bezit zijn van een masterdiploma, ofwel een diploma van het universitair onderwijs of een diploma van het hoger onderwijs van twee cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs

 

Interesse?

Solliciteer ten laatste 2 augustus 2020 via het online sollicitatieformulier. Vergeet niet je motivatiebrief, je curriculum vitae en een kopie van het gevraagde diploma toe te voegen.

We aanvaarden enkel volledige kandidaturen.

De selectieprocedure bestaat uit een cv-screening, een schriftelijke proef, een sollicitatiegesprek en een psychotechnische proef.

  • Bij de cv-screening wordt rekening gehouden met de volgende criteria:
    • Motivatie
    • Ervaring met omgevingsdossiers
    • Leidinggevende ervaring
    • Ervaring binnen een openbaar bestuur
    • Lay-out, structuur en verwoording van cv en motivatiebrief
  • De schriftelijke proef gaat door op donderdagavond 3 september.
  • De sollicitatiegesprekken gaan door op vrijdag 18 september.
  • De kandidaat die het best presteerde op het totaal van de schriftelijke proef en het sollicitatiegesprek kan deelnemen aan de psychotechnische proef bij Risesmart in Antwerpen.

Afhankelijk van de coronamaatregelen die in september van kracht zijn kan de procedure ook digitaal verlopen via thuisopdrachten of videoconferentie.

We leggen tevens een wervingsreserve aan.

Je raadpleegt de volledige functiebeschrijving hier.

Meer info: afdeling personeel, 014 33 09 58, personeelsdienst@gemeentemol.be