Naar inhoud
Gemeente Mol

Gezocht: coördinator dienstverlening senioren en personen met een beperking

Bekijk ook

vrijdag 23 augustus 2019

Het gemeentebestuur zoekt een voltijdse coördinator dienstverlening senioren en personen met een beperking, in statutair dienstverband, niveau B4-B5 met een contract van onbepaalde duur. Solliciteren kan tot en met zondag 29 september. Stuur je kandidatuur via mail naar vacature@gemeentemol.be of per post aan gemeentebestuur Mol, afdeling personeel, Molenhoekstraat 2, 2400 Mol.

Als coördinator dienstverlening senioren en personen met een beperking (hoofd seniorenplus) bepaal en coördineer je mee het beleid van de dienst seniorenplus. Je bent verantwoordelijk voor de organisatie, de coördinatie en optimalisatie van de dienst.

Je organiseert de dienst seniorenplus zodat de vooropgestelde doelen gerealiseerd worden. Je neemt operationele beslissingen binnen je bevoegdheid, volgt de vooruitgang op en bespreekt deze tijdens de overlegmomenten binnen de dienst. Je bent het bruggenhoofd tussen de eigen dienst en de rest van de organisatie.

Je vertaalt je visie naar een voorstel van beleidsplanning en budget op vlak van de werking van de dienst seniorenplus. Hierbij werk je samen met je medewerkers, de organisatie en het bestuur. Nadien rapporteer je over de vooruitgang aan het bestuur. Hierbij probeer je voortdurend de resultaten te verbeteren en stel je je klantgericht op. Je vertaalt de visie van de dienst seniorenplus ook naar een actieve marketingstrategie.

Je maakt een interne overlegstructuur en bewaakt en evalueert hiervan steeds de efficiëntie. Je behoudt ook een helikoptervisie over de externe communicatie.

Ons aanbod

  • Een boeiende en afwisselende functie in een dynamische overheidsorganisatie
  • Een aantrekkelijk salaris met bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding en terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • Relevante ervaring uit de privésector kan je laten meetellen voor maximum 12 jaar anciënniteit
  • Flexibele werkuren en een filevrij te bereiken werkplaats
  • Interne en externe opleidingsmogelijkheden
  • Een aantrekkelijke verlofregeling (32 dagen op jaarbasis en 14 wettelijke feestdagen)

Voorwaarden

  • In het bezit zijn van een bachelordiploma of een diploma van het hoger onderwijs van een cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs
  • 3 jaar relevante beroepservaring kunnen aantonen. De relevantie van je beroepservaring wordt beoordeeld aan de hand van je curriculum vitae. Voor deze functie kan volgende ervaring als relevant beschouwd worden: ervaring binnen de sociale sector of binnen de zorg aan senioren of leidinggevende ervaring.

De kandidaten moeten slagen in een selectieprocedure die bestaat uit een schriftelijke, een mondelinge en een psychotechnische proef voor de kandidaat met de beste totaalscore op de mondelinge en schriftelijke proef 

  • schriftelijke selectieproef: maandagavond 4 november 2019
  • mondelinge selectieproef: woensdag 13 november 2019
  • psychotechnische proef: maandag 18 november 2019

Voor personeelsleden van de gemeente Mol gelden ook de voorwaarden van interne personeelsmobiliteit en bevordering. Zij kunnen zich hiervoor richten naar de vacature op het intranet of informatie opvragen bij Jonas Van Olmen (vacature@gemeentemol.be of 014 33 09 58).

Interesse?

Bezorg ons ten laatste op zondag 29 september je motivatiebrief samen met

  • je curriculum vitae
  • een kopie van het gevraagde diploma

per mail aan vacature@gemeentemol.be of per post (poststempel geldt als bewijs) aan gemeentebestuur Mol, afdeling personeel, Molenhoekstraat 2, 2400 Mol.

Vermeld duidelijk voor welke vacature je solliciteert. Enkel volledige kandidaturen worden aanvaard. Gelieve je mail niet zwaarder te maken dan 10 Mb.

Er wordt een wervingsreserve aangelegd.

Meer info: afdeling personeel, 014 33 09 58, vacature@gemeentemol.be