Naar inhoud
Gemeente Mol

Gemeentebestuur zoekt deskundige patrimonium - beheer en inventarisatie

Bekijk ook

Dit nieuwsbericht is niet actueel.
vrijdag 3 mei 2019

Het gemeentebestuur zoekt een voltijds deskundige patrimonium – beheer en inventarisatie, in contractueel dienstverband voor onbepaalde duur, niveau B.  Solliciteren kan tot en met 19 mei 2019. Stuur je kandidatuur via mail naar vacature@gemeentemol.be of per post aan gemeentebestuur Mol, afdeling personeel, Molenhoekstraat 2, 2400 Mol.

Heeft AutoCAD geen geheimen voor jou? Heb je een technische achtergrond en zet je graag de puntjes op de i? Solliciteer dan voor deskundige patrimonium! 

Als deskundige patrimonium - beheer en inventarisatie ben je samen met de expert van onze afdeling patrimonium verantwoordelijk voor de inventarisatie van de gebouwen, de opmaak van de administratieve gegevens, het opmaken van de plannen van de gemeentelijke gebouwen en het actualiseren van alle informatie.

Je archiveert op zelfstandige basis alle plannen, keuringsattesten, onderhoudsdocumenten, technische fiches en andere documenten die betrekking hebben op de gemeentelijke gebouwen. Samen met de expert patrimonium wordt er beslist hoe je deze gegevens het best kan implementeren in de bestaande of nieuwe digitale systemen.

Je werkt bij het verzamelen van deze gegevens nauw samen met je rechtstreekse collega’s van patrimonium en de deskundige van de afdeling uitvoering. Je staat onder directe leiding van het afdelingshoofd patrimonium. Daarnaast ondersteun je de landmeter van de afdeling patrimonium met de opmaak van overeenkomsten en contracten van het gemeentebestuur.

Verder word je ook ingeschakeld in de dagelijks werking van de afdeling patrimonium als back-up voor de deskundige patrimonium technieken, deskundige patrimonium bouw en de verantwoordelijke voor de verzekeringen en contracten.

Ons aanbod

  • Een boeiende en afwisselende functie in een dynamische overheidsorganisatie
  • Een aantrekkelijk salaris met bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen, fietsvergoeding en terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • Relevante ervaring uit de privésector kan je laten meetellen voor maximum 12 jaar anciënniteit
  • Flexibele werkuren en een filevrij te bereiken werkplaats
  • Interne en externe opleidingsmogelijkheden
  • Een aantrekkelijke verlofregeling (32 dagen op jaarbasis en 14 wettelijke feestdagen)

Voorwaarden

  • In het bezit zijn van een bachelordiploma of een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs bij voorkeur in de richting bouwkunde / interieurinrichting / landmeter / technisch tekenaar

De kandidaten moeten slagen in een selectieprocedure die bestaat uit een schriftelijke en een mondelinge proef en een psychotechnisch onderzoek. 

Voor personeelsleden van de gemeente Mol gelden ook de voorwaarden van interne personeelsmobiliteit en bevordering. Zij kunnen zich hiervoor richten naar de vacature op het intranet of informatie opvragen bij Stephanie Jansen (vacature@gemeentemol.be of 014 33 09 44).

Interesse?

Bezorg ons ten laatste op 19 mei 2019 je sollicitatiebrief samen met

  • je curriculum vitae
  • een kopie van het gevraagde diploma

bij voorkeur per mail aan vacature@gemeentemol.be of per post (poststempel geldt als bewijs) aan gemeentebestuur Mol, afdeling personeel, Molenhoekstraat 2, 2400 Mol.

Vermeld duidelijk voor welke vacature je solliciteert. Enkel volledige kandidaturen worden aanvaard.

Er wordt een wervingsreserve aangelegd.

Meer info: afdeling personeel, 014 33 09 44, vacature@gemeentemol.be