Naar inhoud
Gemeente Mol

Gemeentebestuur zoekt deskundige gebouwtechnieken

Dit nieuwsbericht is niet actueel.
vrijdag 22 oktober 2021

Het gemeentebestuur zoekt een voltijdse deskundige gebouwtechnieken. Het gaat over een contract voor onbepaalde duur in niveau B. Interesse? Solliciteer dan ten laatste op zondag 14 november 2021 via het online sollicitatieformulier

Als deskundige gebouwtechnieken werk je bij de afdeling patrimonium en sta je onder directe leiding van de expert gebouwtechnieken.

Je bent verantwoordelijk voor het dagdagelijkse beheer en onderhoud van technische installaties zoals HVAC en sanitaire installaties, elektrische installaties, toegangscontrole, alarminstallaties, liften,… van het patrimonium van de gemeente.

Je bereidt werken voor aan installaties uitgevoerd in eigen regie en volgt deze op tijdens de uitvoering. Je begeleidt hierbij de gemeentelijke arbeiders. Bij aanbestedingen met externe aannemers woon je de werfvergaderingen bij en volg je de werken op. Bij oplevering van de werken sta je in voor de opmaak of aanvulling van het as-builtdossier.

Je werkt, onder leiding van de expert gebouwtechnieken, mee aan de opmaak van nieuwe dossiers voor de vernieuwing van de technische installaties. Dit kunnen zowel interne werkopdrachten zijn als aanbestedingsdossiers.

Je archiveert in samenwerking met de deskundige inventarisatie van de afdeling patrimonium alle plannen, keuringsattesten, onderhoudsdocumenten, technische fiches en andere documenten die betrekking hebben op de installaties van de gebouwen.

Verder word je ingeschakeld in de dagelijks werking van de afdeling patrimonium.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelordiploma of een diploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs, bij voorkeur binnen een relevante studierichting (elektriciteit, elektromechanica, energietechnologie, klimatisering of gelijkwaardig door ervaring).
  • Je beschikt over een rijbewijs B.
  • Je hebt een stevige bagage en grote interesse in bouw en technieken.
  • Je lost problemen snel op en gaat hierbij analytisch te werk.
  • Je hecht belang aan overleg, betrekt anderen bij je besluitvorming en durft beslissingen nemen.
  • Je bent vlot in de omgang en kan je communicatiestijl aanpassen in functie van je gesprekspartner.
  • Je houdt van afwisseling en wil graag veld- en bureauwerk combineren.
  • Je bent sterk in plannen en organiseren zodat doelstellingen op tijd worden behaald.
  • Ben je een leergierige schoolverlater en herken je je in dit profiel? Dan kom je zeker ook in aanmerking.

Ons aanbod

  • Een boeiende en afwisselende functie in een waardengedreven overheidsorganisatie;
  • Een uitdagende functie waarbij oog is voor een evenwichtige woon-werkbalans;
  • Een vast contract en een aantrekkelijk salaris (salarisschaal B1-B2-B3) met bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, een gratis hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen, fietsvergoeding, terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer, vrijetijdspas, voordelenplatform Benefits at Work;
  • Relevante ervaring uit de privésector kan je laten meetellen voor maximum 12 jaar anciënniteit;
  • Ervaring in de openbare sector en onderwijs tellen volledig mee voor de berekening van je anciënniteit;
  • Flexibele werkuren en een filevrij te bereiken werkplaats in een groene omgeving;
  • Interne en externe opleidings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Een aantrekkelijke verlofregeling (32 dagen op jaarbasis en 14 wettelijke feestdagen).

Interesse?

Solliciteren kan tot en met 14 november 2021 via het online sollicitatieformulier. Upload zeker je cv, bachelordiploma en rijbewijs B. We aanvaarden enkel volledige kandidaturen.

Bij meer dan vijf kandidaten selecteren we aan de hand van een cv-screening. Volgende criteria worden hierbij beoordeeld: relevante ervaring en cursussen, motivatie en affiniteit met de job. Geef voldoende informatie mee over deze criteria bij je sollicitatie zodat je ons kan overtuigen.

Uiterlijk 25 november mag je bericht verwachten of je wordt uitgenodigd voor de selectieproeven.

Er wordt ook een wervingsreserve aangelegd voor eventuele toekomstige vacatures.   

Meer info: afdeling personeel (Stephanie), 014 33 09 44, vacature@gemeentemol.be