Naar inhoud
Gemeente Mol

Gemeentebestuur zoekt voltijdse HR-manager

Dit nieuwsbericht is niet actueel.
vrijdag 18 december 2020

Het gemeentebestuur zoekt een voltijdse HR-manager, niveau A, salarisschaal A1a-A2a-A3a. Het gaat over een contract bepaalde duur voor één jaar met nadien mogelijkheid tot deelname aan selectie voor onbepaalde duur. Solliciteren kan tot en met 10 januari 2021 via het online sollicitatieformulier.

Als HR-manager (afdelingshoofd personeel) ben je de leidinggevende van de afdeling personeel van gemeente Mol bestaande uit drie subteams: werving en selectie, HRM en lonen/personeelsadministratie. Het departement ondersteunende diensten start momenteel een veranderingstraject dat ondersteund wordt door een externe partner. In afwachting van de resultaten van dit veranderingstraject, wat mogelijks ook een invloed kan hebben op de definitieve invulling van deze functie, verwachten we onder andere van de tijdelijke HR-manager het volgende: 

  • Je vormt mee de brug tussen de afdeling personeel en het beleid
  • Je vormt een klankbord voor de teamleden en voor de coördinatoren
  • Je helpt knopen doorhakken waar de beslissingen moeilijk te nemen zijn
  • Je bent een stabiele houvast in een sterk veranderende organisatie
  • Je motiveert en coacht de teamleden en helpt hen om hun talenten te laten groeien
  • Je bent een drijvende kracht binnen het lopende veranderingstraject
  • Je bent een trekker in het coronacrisisteam van de afdeling personeel
  • Je vertegenwoordigt de afdeling personeel op verschillende overlegmomenten
  • Je bent trekker van een aantal inhoudelijke beleidsdossiers 

Ons aanbod

  • Een boeiende en afwisselende functie in een waardengedreven overheidsorganisatie
  • Een aantrekkelijk salaris met bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioen, fietsvergoeding en terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer
  • Relevante ervaring uit de privésector of als zelfstandige, kan je laten meetellen voor maximum 12 jaar anciënniteit
  • Flexibele werkuren en een filevrij te bereiken werkplaats
  • Interne en externe opleidingsmogelijkheden
  • Een aantrekkelijke verlofregeling (32 dagen op jaarbasis en 14 wettelijke feestdagen) 

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een masterdiploma of een diploma van het universitair onderwijs of een diploma van het hoger onderwijs van twee cycli dat gelijkgesteld werd met universitair onderwijs
  • Je straalt onze VIBES-waarden uit: Vertrouwen, Ik als fiere ambassadeur, Burger centraal, Efficiënt en kwaliteitsvol werken en Samenwerken
  • Je bent iemand die rustig kan blijven in stressvolle situaties
  • Je bent snel van aanpak en hebt hierbij oog voor de soms complexe context binnen de organisatie
  • Je bent een vlotte communicator en kunt mensen overtuigen en inspireren
  • Je durft beslissingen nemen
  • Je bent empathisch ingesteld 

Interesse?

Solliciteer kan tot en met 10 januari via het online sollicitatieformulier.

De selectieprocedure bestaat uit een CV-screening en sollicitatiegesprekken. Bij de CV-screening houden we rekening met de volgende criteria:

  • motivatie voor de functie
  • leidinggevende ervaring
  • ervaring in personeelsadministratie en sociale wetgeving
  • ervaring in HR-beleid
  • relevante opleiding
  • structuur, verwoording en lay-out van curriculum vitae en motivatiebrief

De sollicitatiegesprekken vinden plaats via videogesprek op donderdag 14 januari 2021 in de namiddag.

Een snelle indiensttreding is gewenst.

Meer info: afdeling personeel, 014 33 09 58, vacature@gemeentemol.be