Naar inhoud
Gemeente Mol

Gemeentebestuur zoekt administratief assistent archief

Dit nieuwsbericht is niet actueel.
vrijdag 30 oktober 2020

Het gemeentebestuur zoekt een voltijdse administratief assistent archief, in contractueel dienstverband, niveau D1-D3 voor onbepaalde duur. Heb je interesse? Solliciteren kan tot en met 15 november 2020 via het online sollicitatieformulier

Ben je een “pietje-precies” die het administratief allemaal graag op orde heeft? Ben je iemand van je woord en kan je goed overweg met een computer? Ben je bovendien een teamplayer die vlot is in de omgang? Herkenbaar? Lees dan zeker verder!

Als administratief assistent archief verleen je administratieve en logistieke ondersteuning aan het archiefbeheer en de interne werking van het archief. Concreet betekent dit het volgende:

  • Correct inventariseren, beschrijven en verpakken van archiefreeksen van de verschillende afdelingen van het lokale bestuur
  • Logistieke ondersteuning van diensten bij archiveringsacties
  • Toevoegen van metadata aan archiefreeksen in specifieke software
  • Transporteren van archiefbestanden
  • Scannen van foto’s en documenten

Aanbod

Een boeiende en afwisselende functie in een dynamische overheidsorganisatie

  • Een aantrekkelijk salaris met bijkomende extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding en terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer;
  • Relevante ervaring uit de privésector kan je laten meetellen voor maximum 12 jaar anciënniteit
  • Flexibele werkuren en een filevrij te bereiken werkplaats
  • Interne en externe opleidingsmogelijkheden
  • Een aantrekkelijke verlofregeling (32 dagen op jaarbasis en 14 wettelijke feestdagen)

Voorwaarden

Er zijn geen diplomavereisten voor deze vacature.

Bij de CV-screening houden we rekening met de volgende criteria:

  • Ervaring in een gelijkaardige functie binnen archief is een pluspunt
  • Als je in het bezit bent van een rijbewijs B, is dit handig meegenomen

Interesse?

Solliciteer ten laatste op zondag 15 november 2020 via het online sollicitatieformulier of per post aan Gemeentebestuur Mol, afdeling personeel, Molenhoekstraat 2, 2400 Mol. (poststempel geldt als bewijs)

Vergeet zeker niet je curriculum vitae en een korte motivatie toe te voegen. Vermeld duidelijk voor welke vacature je solliciteert. We aanvaarden enkel volledige kandidaturen.

De selectieprocedure bestaat uit een cv-screening, een praktische proef en een mondelinge proef.

  • Cv-screening

Op basis van deze cv-screening wordt een eerste selectie gemaakt. De cv’s en sollicitatiebrieven worden onder andere op basis van relevante ervaring, motivatie en nauwgezetheid beoordeeld. Als je geselecteerd wordt op basis van de cv-screening, houden we je uiterlijk 23 november 2020 op de hoogte over het vervolg in de selectieprocedure.

  • Praktische proef

Kandidaten die slaagden voor de cv-screening, worden uitgenodigd voor de praktische proef. Deze proef vindt plaats op woensdag 9 december 2020, als de corona-maatregelen dit toelaten.

  • Mondelinge proef

Geslaagde kandidaten voor de praktische proef, nodigen we uit voor de selectiegesprekken, op woensdag 16 december 2020.

We leggen een wervingsreserve aan.

Meer info: afdeling personeel, 014 33 09 47, vacature@gemeentemol.be