Campagne ‘Brutaals’: gemeentebestuur legt nadruk op respectvolle communicatie

Gepubliceerd op  vrijdag 7 februari 2025 om 8.41 uur

‘We helpen je graag, maar spreken geen Brutaals’. Met deze slogan roept het gemeentebestuur inwoners en bezoekers op om vriendelijk en respectvol te communiceren. De overgrote meerderheid doet dit ook. Jammer genoeg durven enkelingen zich af en toe onbeleefd gedragen, tot zelfs verbaal agressief. Dit heeft een grote impact op onze medewerkers. We beseffen dat sommige situaties frustrerend kunnen zijn, maar onze medewerkers verdienen het om met respect behandeld te worden. Tips om de dienstverlening te verbeteren? Alle positieve suggesties zijn welkom op www.gemeentemol.be/wehelpengraag.

We merken het al langer: onze inwoners worden mondiger. En dat vinden we prima. Vragen of opmerkingen zorgen ervoor dat we kritisch blijven kijken naar onze dienstverlening. Belangrijk is wel dat deze opmerkingen op een respectvolle en beleefde manier geformuleerd worden. ‘Brutaals’ verstaan we niet. Vanaf nu geven we dit signaal ook expliciet aan inwoners die zich onbeleefd of verbaal agressief gedragen.

Positieve tips welkom!

Onze medewerkers helpen met plezier. Vriendelijk en respectvol. We verwachten dezelfde houding van bezoekers. Alle opbouwende feedback, tips en suggesties zijn welkom via www.gemeentemol.be/wehelpengraag.

Adres
Molenhoekstraat 2 , 2400 Mol
Tel.
Vandaag
Telefonisch: 9 tot 12 uur & 13.30 tot 16 uur
Afspraak: 9 tot 12 uur & 13.30 tot 16 uur
Morgen
Telefonisch: 9 tot 12 uur & 13.30 tot 16 uur
Afspraak: 9 tot 12 uur & 13.30 tot 16 uur