Maar liefst 664 inwoners vulden de bevraging kindvriendelijke gemeente in. 484 van hen zijn volwassenen, de overige 180 deelnemers zijn kinderen en jongeren. Hoe ervaar jij het opgroeien in onze gemeente? Met jouw mening bepaal je mee hoe we onze gemeente nog beter maken voor kinderen en jongeren. En een kindvriendelijke gemeente verhoogt meteen de leefbaarheid van álle inwoners. Grijp dus nu je kans om mee het verschil te maken en vul de bevraging in via www.gemeentemol.be/kindvriendelijke-gemeente.
We willen een gemeente zijn waar kinderen en jongeren veilig, gezond en gelukkig kunnen opgroeien. Daarom werken we aan het label ‘Kindvriendelijke Gemeente’. Met deze bevraging voor volwassenen verzamelen we jouw ervaringen, ideeën en noden. Zo bouwen we samen aan een beleid dat echt vertrekt vanuit wat kinderen, jongeren en de leefbaarheid voor alle inwoners verhoogt.
De bevraging is volledig anoniem. We mikken erop dat minstens 10% van onze inwoners deelneemt. Jij kan helpen om dat doel te bereiken.
Voor jong en oud
Omdat we niet enkel de stem van volwassenen willen horen, is er een afzonderlijke vragenlijst voor kinderen en jongeren. Hiervoor verspreiden we een oproep via de scholen. Maar wie wil, mag deze ook thuis invullen.
Iedereen kan dus zijn stem laten horen: kinderen, jongeren, ouders, leerkrachten en begeleiders. Jouw input is onmisbaar.
Hulp nodig? Je staat er niet alleen voor
Vind je het moeilijk om de vragenlijst alleen in te vullen? Dan zorgen we voor ondersteuning. Kom langs:
Samen bouwen aan een kindvriendelijke gemeente
Deze bevraging is een belangrijke stap in een groter traject. Samen met inwoners, scholen en partners werken we de komende jaren verder aan een gemeente waar kinderen en jongeren alle kansen krijgen.
- Adres
- Sporthal Den Uyt Rode-Kruislaan 20 , 2400 Mol
- Tel.
- E-mailadres


