Vraag attest van hoofdverblijfplaats aan
Vraag attest van hoofdverblijfplaats met historiek aan
Vraag attest van hoofdverblijfplaats met historiek in deze gemeente aan
Wat?
Een attest van hoofdverblijfplaats, ook wel een attest van woonst genoemd, bevestigt dat je ingeschreven bent op een bepaald adres.
Op een attest van hoofdverblijfplaats met historiek staan ook jouw vorige adressen.
Voor wie?
Onze inwoners
Voorwaarden?
De volgende partijen kunnen een attest over jou aanvragen:
- Jijzelf
- Jouw wettelijke vertegenwoordiger (bijvoorbeeld ouder of voogd)
- Een bijzondere gemachtigde zoals een notaris of advocaat
- Een derde (bijvoorbeeld verhuurder) als zijn aanvraag een gegronde wettelijke basis heeft
- Een derde met een volmacht
Prijs?
Gratis
Hoe?
Je kan een attest van hoofdverblijfplaats op verschillende manieren aanvragen:
- Online via het e-loket
- Meld je aan met je eID of een andere digitale sleutel, dan krijg je het attest onmiddellijk in je mailbox
- Meld je aan zonder een digitale sleutel, dan sturen we het attest per post naar je thuisadres
- Persoonlijk aan de onthaal- en informatiebalie ’t Getouw
- Je krijgt het document onmiddellijk mee op papier
- Kan je niet persoonlijk langskomen? Geef iemand anders volmacht om het attest voor jou aan te vragen
- Je stuurt een gehandtekende brief naar ‘Gemeente Mol, bevolkingsdienst, Molenhoekstraat 2, 2400 Mol’
- We sturen het document binnen 5 werkdagen naar je thuisadres
Bijlagen
- Volmachtformulier56,4 Kb pdf
- Adres
- 't Getouw Molenhoekstraat 2 , 2400 Mol
- Tel.
- E-mailadres
Vandaag
Gesloten
Morgen
Welkom zonder afspraak: 9 tot 12 uur & 13.30 tot 16 uur
Telefonisch: 9 tot 12 uur & 13.30 tot 16 uur