Digitale ondersteuning leerlingen

Wat?

Smartschool, taken, communicatie: veel in het onderwijs gebeurt online. Maar voor mensen met een klein budget is het bekostigen van toestellen en internet niet vanzelfsprekend. En andere groepen, zoals laaggeschoolden of mensen met een migratie-achtergrond, hebben te weinig digitale vaardigheden. Deze initiatieven komen daaraan tegemoet.

Met volgende vragen kunnen we je verder helpen:

Prijs?

Gratis

Hoe?

Als je denkt recht te hebben op deze steun, kom dan langs bij de sociale dienst. Of contacteer het aanspreekpunt van de sociale dienst op de Molse scholen.

  • Voor de aankoop van een nieuwe laptop, doet een maatschappelijk werker een sociaal onderzoek om te kijken of je recht hebt op deze financiële steun.
  • Daarna moet je aanvraag goedgekeurd worden door het Bijzonder Comité Sociale Dienst. Dit gebeurt binnen de 30 dagen. Bij een negatieve beslissing kan je in beroep gaan.

Externe links

contact

Sociale dienst

Kom je voor het eerst of heb je een dringende hulpvraag? Kom dan langs tijdens de openingsuren. Ben je een bestaande cliënt? Bel dan voor een afspraak met je maatschappelijk werker.

Openingsuren Sociale dienst
Adres
Jakob Smitslaan 24 , 2400 Mol
Tel.
Vandaag
Afspraak: 9 tot 12 uur & 13.30 tot 16 uur
Telefonisch: 9 tot 12 uur & 13.30 tot 16 uur
Morgen
Afspraak: 9 tot 12 uur & 13.30 tot 19 uur
Telefonisch: 9 tot 12 uur & 13.30 tot 19 uur