Ben je nieuw? Maak online afspraak met het welzijnsonthaal
Bestaande cliënt? Bel dan voor een afspraak met je maatschappelijk werker.
Wat?
Als je moeilijkheden hebt om één of meerdere facturen te betalen, kan je bemiddeling vragen bij het welzijnsonthaal. We nemen samen contact op met de schuldeiser, de deurwaarder of het incassobureau en vragen om betalingen in verschillende schijven te mogen doen of om tijdelijk uitstel van betaling te krijgen,…
Voor wie?
Onze inwoners
Hoe?
Ben je nieuw? Maak online afspraak met het welzijnsonthaal
Bestaande cliënt? Bel dan voor een afspraak met je maatschappelijk werker.
Hoe verder?
- Je stelt je vraag als nieuwe cliënt aan het welzijnsonthaal en als bestaande cliënt aan je maatschappelijk werker.
- De maatschappelijk werker bekijkt samen met jou wat een haalbaar bedrag is om af te betalen.
- De maatschappelijk werker bemiddelt samen met jou bij de schuldeisers.
Externe links
- Adres
- Jakob Smitslaan 24 , 2400 Mol
- Tel.
- E-mailadres
Vandaag
Welkom zonder afspraak: 9 tot 12 uur
Telefonisch: 9 tot 12 uur & 13.30 tot 16 uur
Morgen
Welkom zonder afspraak: 13.30 tot 16 uur
Telefonisch: 13.30 tot 19 uur
