Veroorzaken de kosten bij het schooljaar financiële zorgen binnen jouw gezin? Dan staat de sociale dienst voor je klaar. Lauren en Tessa zijn de aanspreekpunten van de sociale dienst op de Molse scholen.
Ze kan je helpen met schoolkosten, schoolmateriaal, laptops of andere financiële of administratieve vragen, zoals:
Wat moet ik doen als ik mijn (school)rekening niet kan betalen?
Wat is de vrijetijdspas? Heb ik recht op vrijetijdskorting?
Waar kan ik terecht voor juridisch advies?
Heb ik recht op verhoogde kinderbijslag?
Wat is de verhoogde tegemoetkoming?
…
Prijs?
Gratis
Hoe?
Kijk of vraag na bij jouw school wanneer Lauren of Tessa langskomt. Ook via Smartschool kan je hun zitdagen raadplegen.
{ "chatbotid": "171bb4d6-6766-4c09-a1c1-7d6b9d71cfc4", "chaticon": "/global/images/flowise/chaticon.svg", "botavatar": "/global/images/flowise/bot-avatar.png", "useravatar": "/global/images/flowise/user-avatar.png", "tooltipmessage": "Hallo, hoe kan ik je helpen?", "titletext": "Sofie, jouw AI-assistent", "welcomemessage": "Hallo, ik ben Sofie, de AI-assistent. Ik beantwoord graag jouw algemene vragen over Gemeente Mol. Deel hier geen persoonlijke gegevens.", "errormessage": "Oeps, er ging even iets verkeerd.", "startprompt1": "", "startprompt2": "", "startprompt3": "", "feedbacktext": "Was dit antwoord nuttig?", "maxcharswarning": "Gelieve een beknoptere vraag te stellen van maximum 150 karakters lang.", "placeholder": "Typ jouw vraag hier...", "bronnen": "Bronnen:", "footertext": "Gegenereerd door", "company": "AI", "companylink": "/chatbot" }